Om foreningen

Ejendommens beliggenhed på det hyggelige gamle Skt. Jørgensbjerg, midt mellem havnen og byens parker, har altid været eftertragtet. Lejlighederne har store vinduer og fremtræder lyse og venlige, og mange af ejerne har moderniseret lejlighederne med nye køkkener og badeværelser.

De 36 ejerlejligheder i ejerforeningen er fordelt på 2 blokke med hver 2 opgange. Boligerne er en blanding af 1, 2, 3 og 4 værelses, som i størrelse går fra 39 - 79 m2. Alle lejlighederne har en stor altan, og en del af stuelejlighederne har direkte adgang fra altanen til de grønne fællesarealer.

Ejendommen er opført i 1960 i gule mursten. Taget er dækket med eternitplader, der er udskiftet i 2018.

Alle lejlighederne har termovinduer og ejendommen opvarmes med fjernvarme. Den udvendige vedligeholdelse af bygningerne varetages af foreningen, og bestyrelsen påser, ud fra en langsigtet vedligeholdelsesplan, at bygningerne og udenoms-arealerne altid fremstår pæne og vedligeholdt.

Et gartnerfirma står for den løbende ren- og vedligeholdelse af arealerne året rundt.

Der er en række fælles faciliteter, eksempelvis vaskekælder, cykelkælder, beboerlokale og andet, man som beboer kan gøre brug af. Nærmere oplysninger finder du under punktet "Godt at vide" her på hjemmesiden.